Tefal DT1034 Tefal Origin Travel DT1034 Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT1034 Tefal Origin Travel DT1034 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

t*************@h********** 24-01-2024

Perfecte aanvulling op je strijkijzer

Al enige tijd was ik opzoek naar een manier om het strijken van mijn kleding makkelijker te maken. Tijdens mijn zoek tocht kwam ik uit op de Tefal kledingstomer (DT1034) die voor een relatief aantrekkelijke prijs te koop was. Alhoewel ik voor de aanschaf nog redelijk septisch was, ben ik inmiddels helemaal overtuigd van de werking.

Je moet de kledingstomer niet zien als een vervanger van je strijkijzer, maar als een aanvulling. Voornamelijk gebruik ik het nu om Truien, overhemden, shirtjes en soms zelfbroeken op te frissen. Het kan zijn dat ik de kleding stukken al een dag gedragen heb en snel wil opfrissen en kreukelvrij maken. Maar daarbij gebruik ik de kledingstomer van Tefal ook vaak om shirtjes en truien die rechtsreeks uit de wasmachine komen kreukvrij te maken. Met broeken en overhemden werkt dit ook maar doordat het langer duurt met de kledingstomer geef ik dan de voorkeur aan mijn strijkijzer.

Mijn conclusie is dan ook dat ik de Tefal DT1034 kledingstomer zeker aanraad, waarbij je in je achterhoofd moet houden dat het voornamelijk een aanvulling is op je strijkijzer. Als je een kledingstomer wil aanschaffen die je echt wil gebruiken als vervanger van de kledingstomer, dan verwacht ik dat het product niet de uitkomst is voor je.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • snel en makkelijk in gebruik
  • compact
  • Goede prijs, kwaliteit verhodung

Minpunten

• Aanvulling op je strijkijzer, geen vervanging

r***************@h********** 23-01-2024

Het stoomapparaat is makkelijk op te vouwen en op te bergen in het bijgeleverde tasje. Zo neemt het weinig ruimte in en kan ik het ook makkelijk meenemen. Er zit een korte, duidelijke handleiding bij, wat ik erg fijn vind. De kledingstomer heb ik op verschillende kledingstukken getest, de kreuken gingen er makkelijker uit dan ik gedacht heb. Handig om even snel een kraagje kreukvrij te maken voor werktijd. Ook ruiken de kledingstukken weer heerlijk fris, zo kunnen de blousen van mijn partner en zoon makkelijk een dagje langer mee.

A. Smit 23-01-2024

Snel, compact en simpel

Deze kleding stomer is klein en handig om mee te nemen. Het komt met een reis zakje en het apparaat is opvouwbaar. Er komt een opklikbare borstel bij die je erop kan doen om tussen het textiel te komen. Ook vind ik het handig om kreukels eruit te halen. Toch merk ik dat het geen echte strijkijzer kan vervangen. Het krijgt grote kreukels uit maar glad word het niet. Dit apparaat is handig voor even snel je eerder gedragen kleding nog na te gaan. Of om op een bepaalde textiel vlekken er uit te stomen. Het apparaat is heel snel klaar voor gebruik, binnen 25s kan je hem gebruiken. Verder is het makkelijk te gebruiken. Het water reservoir is wel aan de kleine kant en daardoor moet je halverwege je overhemd hem vervangen. Niet ideaal. Overal, zitten er natuurlijk wat nadelen aan een kleine stomer maar voor onderweg en voor snel is dit ideaal. Design en kleur is mooi. En het apparaat is makkelijk te ontkalken. Hou alleen in gedachten dat dit geen strijkijzer kan vervangen.

Pluspunten

• klein
  • snel
  • reisformaat

Minpunten

• klein water reservoir
  • vervangt geen strijkijzer

c************@g******** 22-01-2024

Aanrader

Super handig compact apparaat dat makkelijk in je tas als je het mee wil nemen op reis. Als ik mijn pak na een dag dragen ermee stoom knapt het er echt snel van op. Het is snel en makkelijk om te gebruiken. Dit handige stoom apparaat is wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• Snel warm
  • Klein
  • Makkelijk mee te nemen

Taatje87 22-01-2024

Hippe kleding stomer

Wat een fijn en compact formaatje.
De stomer ligt makkelijk in de hand en is eenvoudig in te klappen. Er wordt een opbergtasje bijgeleverd en zo kun je hem eenvoudig en makkelijk opbergen in huis of mee in de koffer.
De stomer is echt in no time warm. Het heeft een klein reservoir maar groot genoeg om 2 blouzen even op te frissen en/of kreuk vrij te maken.
Wij twijfelde lang om er een eentje aan te schaffen en zijn dan ook erg blij met deze kans om het product via tefal te kunnen uit proberen. Prijs kwaliteit verhouding is top en zou hem zo zeg zeker aanschaffen met de kennis die ik nu heb.

Let op het is echt op gedragen kreukels eruit te krijgen en/of een opfrisbeurt te geven. Het artikel vervangt geen strijkbout

Pluspunten

• Klein
  • Snel warm
  • Compact op te bergen of mee op reis te nemen
  • Leuke kleur

n*********@h********** 22-01-2024

Handige compacte kledingstomer zowel voor thuisgebruik als op reis. Voor je kleding op te frissen of lichte kreuken eruit te halen. Prijs kwaliteit zeer gunstig. Handig in gebruik, heel simpel te gebruiken. Hippe kleur. Aanrader.

Jhermens 19-01-2024

Fijn apparaat

De steamer zit compact verpakt, reistasje is handig om het de steamer mee te kunnen nemen, maar ook om het netjes op te bergen, daardoor zit alles bij elkaar en blijft het schoon. De handleiding is beknopt, maar duidelijk. De steamer warmt snel op en werkt de lichtere kreukels goed weg, en frist de kleding op. Het is wel echt een steamer voor kleine kreukels en opfrissen, grotere kreukels verwijdert ie niet makkelijk en daar is ook het reservoir te klein voor.

Pluspunten

• Reistasje
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Kleiner reservoir

Sophie 18-01-2024

Compact en handig !

Ik had al eventjes getwijfeld om een kledingstomer aan te kopen maar wist niet goed welke en of dit wel een meerwaarde zou zijn. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben dat ik de kans heb gekregen om deze van Tefal te mogen testen. De kledingstomer ziet er kwaliteitsvol uit en is ook zeer compact dus handig om mee te nemen op reis. Wat voor mij toch een pluspunt is. Het toestel warmt snel op en is toch voldoende krachtig om oppervlakkig kreuken te verwijderen of weinig gedragen kledij wat op te frissen !

Pluspunten

• compact
  • warmt snel op
  • goede aanvulling op strijkijzer

Minpunten

• geen

Carlijn15 18-01-2024

Fijn en compact stoomapparaat

Wat een fijn en compact stoom apparaat. Snel warm en haalt zo de kreukels uit mijn blouse of shirt. Het reservoir is niet heel groot, maar prima voor 1 of 2 dingen om te stomen. Na gebruik vouw je hem zo weer op en kan je het opbergen in het bijgeleverde etui. Ook ideaal om mee te nemen op reis. Snoer is ook lang genoeg! Voor de prijs is het een ideaal stoom apparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Lang snoer

Rickk01 17-01-2024

Handig voor onderweg

De kledingstomer is een ideaal hulpmiddel. Het apparaat heeft ook een bijgeleverd reistasje waardoor je hem makkelijk meeneemt onderweg of op reis. De kledingstomer zorgt ervoor dat lichte kreukels verdwijnen, voor de toch wat grote kreukels blijft een strijkapparaat het beste. Doordat je de kledingstomer kan inklappen neemt het weinig ruimte in beslag en kan je ook snel je kleding opfrissen. Ik vind het een heel goed hulpmiddel en kan het mensen zeker aanraden die kleding in een koffer meenemen waardoor kreukels ontstaan en je die even snel wilt verhelpen. Prijs kwaliteit verhouding is ook heel goed. Makkelijk in gebruik en een echter aanrader!

Pluspunten

• Klein
  • Compact
  • Reistas
  • Prijs-kwaiteit verhouding

Minpunten

• Grote kreukels verwijderen lastiger
  • Klein waterreservoir

n********@g******** 17-01-2024

Werkt niet zoals gehoopt

Ik heb de kledingstomer mogen testen, maar ik vind hem niet heel goed werken. Er zit te weinig kracht in waardoor hij alleen hele dunne blousejes kan stomen. Voor de prijs is het prima, maar volgende keer koop ik een iets duurdere waar je ook wat dikkere kleding mee kunt stomen. Het is wel een erg mooi apparaat en je kunt hem opvouwen, dus het neemt weinig ruimte in en handig om mee te nemen op vakantie!

Pluspunten

• klein formaat

Minpunten

• niet sterk

Divesdulchis 17-01-2024

Compact en handig

Super handig geweest voor onderweg tijdens mijn laatste reis! Omdat hij goed op te vouwen is en met reiszakje komt, is hij makkelijk mee te nemen en neemt hij weinig ruimte in. Snel opgewarmd zorgt voor een snelle routine, vooral als je weinig tijd hebt voordat je je klaarmaakt. Genoeg stoom om je kleding kreukvrij te maken. En boven alles, heel makkelijk in gebruik. De capaciteit van de tank genoeg voor verschillende kledingstukken. Een grotere tank zou wel meer kledingstukken kunnen stomen, maar zou onhandiger zijn voor het reizen, waar ik de stomer vooral voor wil gebruiken. Al in al, ben ik zeer tevreden met de kledingstomer! Het is geen vervangen van een strijkijzer, maar haalt wel heel veel weg wat ik normaal met een strijkijzer mogelijk zou doen.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Snel warm

Een aanrader 17-01-2024

Een aanrader

Vanwege mijn werk moet ik elke dag een pak dragen. Na een langere rit krijgt het shirt soms rimpels, dus ik zocht een handige kleine oplossing die ik met me mee kon nemen voor een snelle stoom. Tefal Steamer is een perfecte oplossing. Ik gebruikte het vijf keer en ik was in alle gevallen gelukkig. Het is heel snel warm, makkelijk te gebruiken en het is zeer compact. Voor elk shirt heb ik het reservoir bijgevuld. Ik zou het aanraden aan mensen die reizen voor werk. Mijn vrouw gebruikte het ook om de gordijnen thuis recht te stomen en ze vond het ook leuk omdat het een lange elektrische kabel heeft zodat ze helemaal tot aan het plafond kon komen. De waarde van het product is hoger dan de prijs. Ik vind het eigenlijk heel goedkoop.

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk te gebruiken
  • zeer compact

m************@g******** 17-01-2024

Het is handig in gebruik en ook nog een makkelijk op te bergen of mee te nemen, omdat je de stomer kan inklappen en opbergen in de bijgeleverde reistas!
Makkelijk en snel je gekreukte kleding weer opfrissen en glad maken